Wild Blood güncellemesiyle mahsuller, şifalı bitkiler ve çiftlik hayvanları farklı biyomlarda farklı şekilde gelişecek.
Her şehir, bir ürün, bir şifalı bitki, bir çiftlik hayvanı (binek hayvanları hariç) ve verimi arttırılmış ek bir çiftlik hayvanı (+%10) için Yerel Tarım Bonuslarına sahip olacak. Hayvanlara yönelik bonus, ürünlerinin (Yumurta ve Süt) verimini ifade eder. Bu bonuslar, üretim için geçerli olan Yerel Üretim Bonuslarına benzer şekilde çalışacak ve görüntülenecektir.
Ayrıca Şehirler ve Adalar, burada Çiftçilik Bonusu olan hayvanları keserek Yerel Üretim Bonusu alacak (+%10 verim).
Caerleon'un yiyecek için Yerel Üretim Bonusları olduğundan, oyuncuları Kırmızı Bölgeler üzerinden malzeme taşıma riskini almaya teşvik etmek amacıyla bunun yerine üç farklı Bitki için bonuslar alacak.
Brecilien'in iksirler için Yerel Üretim Bonusları olduğundan ve onunla sürekli ticaret yapmak zor olduğundan, tüm mahsuller için bonuslar alacaktır (ancak adanızı oraya taşıyamazsınız).
Ticaret teşviklerini daha da artırmak için, artık her çiftlik hayvanının (binek hayvanları hariç) favori bir yiyeceği var ve bu, hayvanı beslerken çifte beslenme sağlıyor (Hızlı Besleme, en sevilen yiyeceğe öncelik verecek şekilde ayarlandı). Ancak seçici yiyiciler oldukları için bu yiyecek her zaman hayvandan farklı bir şehirde daha iyi yetişir.
Bu yalnızca ticari bir teşvik olarak düşünülmüştür ve oyundaki beslenmede gerçek bir artış anlamına gelmemektedir. Bu nedenle çiftlik hayvanlarının (dağ hayvanlarının değil) büyümesi için ihtiyaç duyduğu besin miktarı da iki katına çıkarıldı.
Bu bizim son Ada Taşıma Dönemimiz olacak çünkü adalarda yapılan yeni değişiklikler bu tür hamleleri gelecekte geçersiz kılacak. Bu sizi tahminde bırakıyorsa, daha fazla ayrıntı için Ada ve Çiftçilik hakkındaki yeniden çalışmamız hakkında yaklaşan Geliştirici Konuşmamız için bizi takip etmeye devam edin.